Fatma_Fatma Deletedmom_72 devlet hastanesinde bana yaptılar sonuç 3gün sonra çıkar sen 3gün sonra gel ben burdayım demişti doktorum gitmiştim almıştım sonuçlarımı cumartesi yi de sayıyorlar ama pazar gününü saymıyorlar
myangelson Deletedmom_72 benim üniversite hastanesinde alinmisti geç çıkar dendi de en fazla 3-5 gündür dedim 2 hafta sürdü çıkması 🥲
Rabiamina Deletedmom_72 bana doktorum geç çıkar demisti 3 4 güne çıkmıştı sonuç. E devletten kontrol et hemen orada çıkıyor zaten. Kendin bile anlarsın sorun yoksa üreme saptanmadı yazar
mervedmrcn Deletedmom_72 belki doktor kendisi açısından 3 gün demiştir hafta sonu araya girdiği için siz yine eğer hastanenin internet sitesi varsa laboratuvar sonuçlarını oradan takip edebilirsiniz
mervedmrcn myangelson bende üniversite hastanesinde yaptırıyorum pazar günü bile gitsem aynı şekilde çıkıyor sonuçlarım ilk defa sizden duydum böyle bişey hatta ben direkt internetten laboratuvar sonuçlarını görüntüleyebiliyorum, her hastane bir değil demek ki
Rabiamina Deletedmom_72 e nabiz yazacaktım yanlış yazmışım. Benim şimdi çocuğum doğmadı ondan bilmiyorum onu da mhrs de 18 yaş altı çocuklar için anne ve baba işlem yapabiliyor. E nabiz için de mutlaka vardır internetten araştırın bence
myangelson mervedmrcn idrar tahlili değil idrar kültürü uzun sürüyor idrar tahlili benim de öğleden sonraya falan çıkıyor o belli gün sonra çıkıyor üreme olup olmadığını görmek için ama benim gittiğim baya geç çıkmıştı evet
Deletedmom_72 mervedmrcn yok canım yatıştayız zaten biz hemşireler pazar günü sayılmıyor dedi salı günü çıkar diyorlar cumartesi verildi neden bu kadar uzun ki anlamadım bende çok sıkıldım hastaneden bir haftadır yatıyoruz
SEAE Eğer haftasonuna denk geldiyse lab çalışmadığı için salıya kalabiliyor. 2 senedir sistit problemi nedeniyle düzenli kültür veriyorum malesef ordan biliyorum verdiğim her kültür 2.günde çıkıyor