nazli_bebegimm Kızlar 3 aylık hamileyim özür dileyerek alt tarafımda çok acı bir baskı oluyor nedeni nedir yaşayan var mı
Beybyi nazli_bebegimm benimde alt karnımın aşağısında vajinanın tam üstü diyim hatta orda şişlik oluyor bazen o bebek mi acaba mesela bazen karnımın sol tarafı biraz daha şiş bazen sağ kasığım daha şiş duruyor zayıf biriyim ve bu gözüküyor belirli şekil de acaba nedir 🫣
kindacute nazli_bebegimm Rahmin genişliyor, pelvisin genişliyor, o dönemlerde çok kuyruk sokumu kalça ve kasık ağrısı yaşamıştım. Rahim büyüyüp yukarı çıkınca daha rahatlarsın
Ns15 Benimde ağrım vardı doktor rahim ağzı kısalığından şüphelendi ve enfeksiyon bu dönemlerde rahim ağzı kısalığı da olabiliyormuş sen doktora gittiğinde rahim ağzınada baktır enfeksiyon içinde mutlaka bi tedavi gör bebeğe zarar veriyor çünkü enfeksiyon
Ns15 Beybyi bebektir bazen kendini bi yana çeker orda toplar kendini oranın şişkin olması çok normal canım
kindacute Beybyi evet bebektir o canım 🤭 midem boş olunca sırt üstü yattığımda hemen belli oluyor nerede olduğu 😁