ipeekseker
Ya tüplerimde şişlik varmış doktorum da laparoskopi önerdi bende farklı bir doktorun görüşünü almak istedim başka bi doktor da evet şiş gözüküyor ama bu şişlik bazen rahim filmi çekim sırasında verilen maddenin tam uçlara kadar ulaşamadığı için orda birikmesiyle şiş gözükebiliyor basınçlı veriliyormuş o madde yeterli gelmeyebiliyor ben tekrar bi çekmek istiyorum dedi o yüzden çektireceğim