Ebru021 Kızlar ikinci gebeliğim 14 haftalık gebeyim sanki karnımda titreme gibi birsey hissediyorum kaç seferdir bu oluyor acaba bebek hareketi mi 14 erken değil mi
Nurellaaaaaaa1212 Yeniyeniden aynı şeyi bende diyorum inanmıyorlar doktora sordum hissedebilirsin dedi ilk bebeğimi de erken hissetmiştim 16. Haftada doktor bile hissettmişti karnım biraz baatırınca
hatice_aygun2 Nurellaaaaaaa1212 İnsanlar Neye İnanır Ki Zaten Kızımın Ben Karnımda Hıçkırıgını Hissederdim kimse inanmazdı ama aşırı güzel bi histi yaşıyor olmam bana yetiyordu sallayın geçin 🤣😊