Biz 26ya doğru gidiyoruz benim pek ümidim kalkmadı çünkü bebekte hep aşağıda baskı halinde öyle canıma okuyor ki ayakta kalmak işkence ev işi vs unuttum zaten Allah yardımcımız olsun çok zor kaygıyla geçen hamilelik 5ay hoplaya zıplaya geldik geriside böyle geçicek demek benim doktor fazla rahat kanarsan ozaman bakarız diyor hiç demedi yok ayagını dik yat vs abartma dedi ama ayaklarımı dikince rahatlıyorum bebek aşağıdan yukarı kayıyor mefes alıyorum resmen