Kızlar, bir saat önce falan tansiyonum yükseldi sol elimde morarmalar olmaya başladı, damarlarım belirginleşti falan bende korkumdan hemen hastaneye geldim, tansiyonum 15-11 e çıkmış acil sezaryene alıcaz dediler. Kendi doktoruma haber verdim birazdan gelecek, her şey çok ani oldu normalde salı günü sezaryenim vardı planlıydı yüksek tansiyon ve gebelik zehirlenmesinden dolayı ama oğlum daha fazla bekleyemedi. Bugün olacağını bilmediğim için de 5 gibi yemek yemiştim napıcam bilmiyorum çok gerginim:( inş her şey yolunda gider 37+2 deyim ama bebeğin gelişimi biraz geride. 2800 dediler ama bakalım kaç gr doğacak. Birazdan ameliyata alınacağım. Dualarınızı bekliyorum🙏