Eyseca 35+5 haftalık gebeyim 3gundur hastanedeyim sancidan (ağrı hissetmiyorum ) taze nst böyle ne olur sizce
Eyseca sorybaby ay yok yok 2haftadir aynı nst gelen giden birşey yok hastanede yatıyorum zaten sancı cikiyor diye erken daha gelmesin hafta sonu olduğu için net bilgi alamıyorum o yüzden burayla paylaşmak istedim