Kızlar ben 7 Eylül’de eşim ile beraber olduk bir hafta önce erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı bugün tekrar erken gebelik testi yaptım negatif çıktı adet gunume 9gun var anlamadım bisey başına gelen varmi adet gunume daha var yarın gidip kan testi vercem ama yarını bekliyemiyorum başına gelen varmi önce pozitif sonra negatif cikan yanılma payı varmidir