Sultansuuuu Kızlar birşey soracağım 4 gün gecikmeyle dün kan verdim beta hcg 493 çıktı 4 gün gecikme için normal mi
zynpknt Sultansuuuu bende daha önce kimyasal gebelik geçirdiğim için endişeliydim çok şükür bebeği gördük inşallah hayırlısıyla sizin de vardır sağlıkla gelsin