Yarın 38+4 oluyoruz biizzzz çok heyecanlıyım unuttuğum bişey var mı diye düşünüp duruyorum kızlar sezeryan olcam ameliyat sonrası nelere dikkat etmem lazım kahve çikolata aklımda Rezene koydum inşallah sütümde hemen gelir 🙂↔️ ne yapmam lazım tecrübeli annelerden akıl alabilir miyim sizin keşke şöyle yapsaydım dedikleriniz var mı🫣🩷