Ays12345 Beta 137 dün yarın randevu aldım öğleden sonra vardı ultrason bakar mı be öğleden sonra kan alır mı
Hsnsarem-94 Ays12345 canım daha çok yeni ultrasonda baksa bile kese olusmamistir sadece lan alır bence beta takibi yap
Ays12345 Hsnsarem-94 yaptım ilk sağlık ocağında 17 daha sonra sıralama şu şekilde 17,35,46,ve dün 137 bu gün baktırmadım
Hsnsarem-94 ozlem_2727 Ays12345 ben ilk gittim betam 250 idi bana üç gün sonra yine gel dedi ben tabi gitmedim bir hafta sonra gittiğimde kese oluşmuştu ve betam 4590 idi bence bekle kanaman felan yoksa
ozlem_2727 Hsnsarem-94 kesinlikle öyle mecburiyet yoksa beklemek en iyisi ben ilk oğlum da 6+4 de ikinci oğlum da 8+2 de gittim bu hamileliğimde tansiyonum var diye erken gittim erken gidince insanın kafası karışıyor
Tugba_turk46 Maviss718 banada tahminde bulunabilir misiniz 🥰 burda 8+1 https://imgyukle.com/i/CTqtfp https://imgyukle.com/i/CTqMuy
Tugba_turk46 Maviss718 tamam atarım inşallah burda bir kişi daha vardı @Jdjdjdksksk kız demişti bakalım kimin tahmini doğru 🥰
Maviss718 Tugba_turk46 tamam canım kese değişkenlik gösteriyor doktorun tutuşuna göre tutamda varda ihtimal nuba bakıyorum ben oda 12-13. Haftalarda