Kızlar reglim göre 5+2 yim tansiyon olduğu için öğrenince 4+6 da gittim tabiki kese görünmedi karından baktı sadece tahminim 10 güne gözükür dedi ama ben kontrol muayene dolmadan gitmek istiyorum acaba görülür mü haftaya cuma yani tam 6 haftayken gıtcem görülür mü acaba ya da en geç ne zaman görülür