yeni_anne2 Kızlar evimdeki kalüferler eski çalışıyor ama evı ıstımıyor asla bebegım kış bebegı olucak kumtel fanlı ısıtıcı almak istiyorum en azından bebegin oldugu oda sıcak olsunn fikrinizi ihtiyacım varr
gaydirigubbakcemilem yeni_anne2 iyi bir marka bakın bence Allah korusun yangın riski falan.. hani duş sonrası için olabilir belki ama sürekli kullanılırmı bilemedim ya da klima düşünebilirsiniz yaz kış işiniz görülür
yeni_anne2 gaydirigubbakcemilem ev degistırıcez o yuzden masraf yapmak istemiyorum eve yaydıgı nemi o üfledi Havva vs zaralı mıı bilmiyorum kafama takıldı
Ayse0575 yeni_anne2 bulunduğu odada bebekten uzak bi yerde olsun bebeği çok yaklaştırmazsanız bi şey olmaz. Kaloriferde zararlı havayı kurutuyor ona bakarsanız. Zaten bebekler aşırı sıcağı sevmez hasta olurlar oda derecesi 23 derece olursa yeterli olur