Ssssserapppp Merhaba kızlar, 25 haftalık hamileyim. Gobegimde morluk olustugunu farkettim bugün. 2 gündür de vajinamda hafif bir ağrı var. Basina gelen var mı?
[silindi] Benim de 29. Hafta itibariyle karnım iyice büyümeye başlayınca oluşmuştu hatta ilerleyen haftalarda bebek hareket ettikçe daha da acıyordu rengi normale dönse de daha doğurmadım ara ara acıyor hatta bazen doktoruma sordum o zaman çok normal dedi
Ssssserapppp [silindi] bende doktora yazdım, internette pihti falan ayabileceği yazıyordu bi telaslandim. Doktor gayet normal oldugunu, damarlarin belirginlestigini yazmis. Bu haftalarda normalmiş bu şekilde olması . İçim rahatladı benimde 🙏🏻
Minik6075 Ssssserapppp bende de aynı şeyler olmaya başladı. Pıhtılaşma olmasın diye ilk zamanlar oksapar falan kullandım. Sizin gibi internette pıhtılaşma olabilir yazınca korkmuştum. Blogda benzerleri var mı bakayım dedim. Sizin yorumunuzu okuyunca içim rahatladı 😌
Ssssserapppp Minik6075 içiniz rahat olsun sonra hemen geçti zaten bir kaç güne, doktorunda gayet normal demişti 🩷