Ndaaa41 Gozdealtnbsk ben doğum yapana kadar 30 35 olur ozaman sene dönecek çünkü yinede teşekkür ederim bilgilendirmeniz için🥹
Sushimmm dilaraulusoy bende orada yaptırdım 4 gün önce istanbuldayım bana 15bin denildi benim de doktorumun anlaşması var siz hangi şehir hangi doktora gidiyorsunuz acaba ?
dilaraulusoy Sushimmm canım ben 3 ay önce denildi 14.000 idi ozaman ama indirimle o fiyata düştü. Ankara’da yaptırdım ben. Şuan o doktorda takipli değilim ama başka şehirde yaşıyorum
Asdfgf Merveee_56 merhabalar bu firmaya yaptırdınız kı acaba şuan bizde bu firmayla görüştük güvenilir bir firmamı memnun kaldınız mı
tansugl37 Ben 12.haftada veracity firması ile yaptırdım. Şuan 37 haftayım. O zamanlar 550 Euro ödemiştim. Hiç ikili vs yaptırmadan yaptım çünkü çok yanılma payları var