Sevgili anneler ben 16. Haftamda fetal dna yaptırdım kan sulandırıcı kullanıyorum kan vermeden 13 saat önce içtim sonra içmedim veri yetersiz dediler 17. Haftamda tekrar verdim yine beri yetersiz denildi bende çok yıprandım ve 3. Defa vermek isteniyorum kan eşimde istemiyor.Dün doktor muayenesine gittim ultrasyonda çocuk sağlıklı görünüyor makat kısmı kafa kısmı bacaklar falan sıkıntı yok dedi ama ısrarla 3. Defa kan ver diyor dün resmen baskı oldu sonucun büyük ihtimal temiz çıkar ama sen yaptır dedi .Dedim hocam artık yıprandım istemiyorum eşimde istemiyor eşinden gizli ver kanı ne olacak dedi .Sizler olsaydınız ne yapardınız nolur fikirlenirinizi rica ediyorum uzun oldu kusura bakmayın 🥹🤲