Merhaba ben bekarken gögsümde cok ufak bir sertlik vardı dr gittigimde önemsiz bir şey oldugunu ama takip edilmesi gerektigini söylemişti iki sene takip ettirdim herhangi ilerleme gerileme olmadı boyutunda agrım da olmuyordu sonra bıraktım ama suan hamileyim ve aynı gögsümde agrı oluyor hamilelige yordum ama digernde bu kadar olmuyor daha önce böyle bir şey yaşayan var mı fikir verir misiniz randevuma daha var