Sefiiir Sabahtan beri kasılmam daha sık olmaya başladı 35+1 haftalığız Programdan bi ne kadar aralıkla diye bakayım dedim 20 dk bi yarını beklemem de sakınca olur mu hareketleri var bebeğin
ggmom Sefiiir siz yine de yarın doktora gidin bı nst ye girin ve 36 da böyleydim toplanıyordu düzenli hep bir tarafa ağrım yokruyama nstde sancim cikti tersti bebek doğuma aldılar akşamı ihmal etmeyin illa adet sancısı gibi şeyler yaşamak gerekmiyor
Maviss718 rumeysa_1c bebek bir yere toplanıyor ama canım ağrımıyor bu kasılmamı yani doğum böylemi başlıyor 🙄 gerçekten anlayamıyorum yaaa nasıl doğuracam anlamadım 😂
Hatice5258 Maviss718 bebek öyle bi yere toplanma ile doğum olsaydı benim şimdiye doğurmam gerekiyordu galiba uzun zamandır karnimda gözle görülen bi yere yığılma oluyo ağrı yapıyor ovalıyorum içeriye yayılınca kesiliyor öyle doğum başlasaydı benim doğurmam lazımdı herhalde
rumeysa_1c Maviss718 ben evde dogurucam gibi geliyor bana kasılma ne onu bile bilmiyorum 27den beri zaten sürekli bel ve kaşık ağrım var inşallah evde doğurmam😂😂😂
Maviss718 Hatice5258 işte bende anlamadım benimde öyle oluyor ama bu kasılma dedikleri şey nasıl oluyor sancı felan anlayamadım
Hatice5258 Maviss718 saat 12 den sonra 35 haftalık ama bebek 37 gözüküyor kilosu ile kafası ☺️ Siz kaç haftalık oldunuz?
M-Urass_Mom Bebeğin bir yerde toplanması evet rahmin kasılmasıdır ama doğum sancısı dediğimiz şey değildir. Bu yaşadıklarınız regl sancısı gibi olsaydı da Braxton Hicks dediğimiz yalancı kasılmalar olurdu. Endişe edecek bir şey yok. Daha erken 💕