Nihanozturk canım bende 16+3 de hissetmeye başladım hatta suan 17+3 olduk göbeğimi acıp izleyince aksamları bazen belli oluyo. Amaben 39kiloyla hamile kaldıö, ve ben soylemeden doktorum söyledi dün, bak şuralarda hissetmen gerek hisswttinmi diye. Ben belki yine bagıraak hareketidir diye doktora aöylemwk iatememiştiö, o söyleyince eminoldum ve izlemeye basladım. Zayıflıkla alakalı da olabiliyor ama dediğiniz gibi 12 cok cok erken, 16 da baslaması normal ama 😊