Tugceeayo En iyi çatlak kremi hangi marka acaba kızlar şimdiden alıp kullanayım kaçıncı ayda başlamam daha iyi olur
gaydirigubbakcemilem Tugceeayo ilk gebeliğimde mustela maternite serum kullandım hiç çatlağım yok şuan ikinci gebeliğim yine onu aldım
Ssssserapppp Tugceeayo liarac ve bioderma kullaniyorum. Liarac I henüz yeni kullanmaya başladım. 25 haftalık hamileyim. Henüz çatlağım oluşmadı. Umarim olusmaz ☺️
Benanne13 Haftamdayım 14. Haftada kullanmaya başladım. Bio oil kullanıyorum ben sadece bir de kendi vücut kremlerimi, herkes lierac ve bio oil öneriyor ama çatlakların %70’i genetik hayatım haberin olsun tabii sen yine de tedbir al