gktgmom arsaynl philips avent kullandım meme reddi yaşadım tavsiye etmiyorum daha sonrasında bebeğim mememi zor kabul etti emzirebiliyorsanız almanızı önermem onun yerine kaşık biberon tercih edebilirsiniz
Mervealya1992 arsaynl ilk kızımda 5 sene once dr browns kullandım ne akıtma ne gaz cok güzeldi şimdi aventınd oyle bıberonu cıkmıs ıcınde yeşil cubuqu oluyor bende kararsızım de browns cok iyi ama anne memesine yatkınmı bılemem ben emzırmemiştim cunku