Selam kızlar birşey danışmak istiyorum sizlere sanırım ovulasyon testini yanlışlıkla sıvı alım saatine dikkat edemedim dün koyu çıkan cozgi bugün biraz soluk çıktı bugün dışarıda olduğum için o yüzden eve gittiğim zaman 2 saat sıvı almayıp tekrar yapsam olur değil mi herhangi bir sorun olmaz ?