Bilge-96 evet oluyorum şükür ki bir kızım var. Ben korunmayı bırakmadan önce düzensiz adet yaşamadım bu ay korunmayı bıraktık ve gecikme oldu. Heveslenmek bir yana eğer gebelik varsa bunu daha erken öğrenmek isterim çünkü sürekli oyun oynamak isteyen ve kucağımdan inmeyen 2 yaşında bir kızım var her şey bir yana sigara kullanıyorum hamilelik varsa bırakmam gerekiyor. Kızımda erken öğrenmiştim ve icmemistim. Yorumunuz için teşekkür ederim yinede 🫶☺️