Kur canım hiç moralinizi bozmayın öncelikle. Evet durumlar iç açıcı değil. Ama bir androloji doktoruna mutlaka muayene olsun eşin, olmadıysa. Benim eşimin testleri daha kötüydü. 2 yıl tedavi gördü. Tedavinin yanında beslenme düzeni, sigara ve alkol kullanımı gibi detaylarda önemli. 2 yılın sonunda ameliyat oldu. Ama ameliyat olduğu esnada ben 2 haftalık hamileyimisim. Doğal yolla oldu hem de.
Sonuçlara göre Tüp bebek denemesi önerirler muhtemelen. Ama tüp bebekten önce ilaç beslenme tedavisine dikkat etmeye özen gösterin. Rabbim, yüzünüzü güldürsün bir an önce 😊