Merhabalar. Benim 2 başarısız tüp bebek deneyimim var ikiside dondurulmuş embriyo ilaçlı transfer. Bu kez yine dondurulmuş olacak ama doktorum doğal siklusa göre yapcam dedi. Dışardan estrofem falan vermedi. Sadece gonal f iğne verdi. 6 gün bunu bi kullan her gün 50 ünite gel dedi. Bu şekilde transfer olan var mı süreç nasıl ilerliyor