Benay edbyt sinirlenme sakinliğini koru elinde sonunda gelecek o bebek 😂 doktor bana senin ki çıkmak istiyor ondan böyle oluyor diyor gülüyorlar rahatlatıyorlar kendini rahatlat gerginlik sana da bebeğe de sıkıntı verir
Benay edbyt gelecek elinde sonunda temelli içerde kalacak değil ya baktık gelmiyor doktor teyzeleri amcaları zorla çıkarır 😂😂
edbyt Benay ay aslında bizimkiler bizi çok merak ediyor da erken gelmek istiyor diye düşünmeliyiz 😂😂valla alırlar zorla haklısın 🤣
Benay YagizAsyaMom yok bugün parmak yedim onda da Doğumu başlatan parmak değilmiş yumuşamaya baktım sadece diyor pis doktor bekliyoruz hala 42 ye kadar bekleyeceğiz gelmezse başlatacaklar Doğumu