kocaailesi 40 haftayı geçmenin verdiği tedirginlik var. Lütfen biraz moral ve doğumu başlatacak önerilerinizi bekliyorum. 2. Gebeliğim ilk bebeğimde 39+6 da gece doğumu başladı 40+1 de dünyaya geldi. Yürüyüş, hurma, pilates topunda hareket hepsini yapıyorum 🥹
33caglaunlu kocaailesi bende ikinci gebelik beklemedeyim 38+5 haftalık hamileyim Tom duymelere bastım tık yok böyütlen çayı dediler iki gün arayisdan sora doğuş süzme poşet çayı da buldum oda karışık icdim ama az bı şey bakalım faydası olucakmi çocuğu sanki vajinamda taşıyorum öyle his ediyorum yarından sonra bı bakiyim doktor ne diyecek inmismi kanala geçen hafta inmek uzre dediydi bu hafta inşallah doğumun başlamış der🙏🤲🤲
kocaailesi 33caglaunlu Allah kolay doğumlar nasip etsin. Böğürtlen çayı duydum ama denemedim. Dediğiniz gibi kasıklarımda baskı oluyor. 39+4 te gittim kontrole ama doğuma dair bir belirti yok dedi ebe, bugün 40+2 oldu daha gelen giden yok 🥹 doğsa da sevsem koklasam moduna girdim ama gelmiyor küçük hanım 🥲
33caglaunlu kocaailesi denemediyim şey kalmadı vallah hurmayı 11 e çıkardım her gün banamisin demiyo en son pes edicem yoruldum artik