10 eylulde ilk kan tahlilerinde bakılmış toxo sonuçları daha sonra ya da geç çıktığı için ben farketmedim doktor da sonuçlarda bir şey yok demişti. E nabizdan tekrar baktım o gun verdiğim kandan sanırım avidite bakılmış yüksek çıkmış mevcut kandan bakilmistir yaziyor bu sonuç güvenilir mi kızlar özelde tekrar avidite istedi doktor pozitif degerinizden bakılmış dedi acil yaşayanlar bakabilir mi