Kaderasminn Varmı Bizim gibi tekli sayılara düşen heyecanlimisiniz beni bugün bir heyecan sardı tekli sayılara düştük diye herhalde 😊
Kayraninnannesi Kaderasminn Fotoğraf çekil her gün evde de olsa sonra anısı güzel oluyor 😅 sağlıkla gelsin inşallah 🌸
Kaderasminn @Kayraninnannesi Sorma vala hayalim son haftalarda gezmeye çıkıp güzel yerlerde foto cekinmekti ama gel gör ki dışarı ciktigimda 10 adımdan sonra doguracakmisim hissi geliyor hemen yorulup eve geliyorum oyuzden foto evde ayna karsisinda ne cekebiliyorsam onla yetinicem
Kaderasminn @akkaya_1234 ya benimde 3 basamaklı olduğum zamanlar dün gibi geçmiyor gibi ama aslında çabuk geçiyor tadını çıkarın bence
Ahlas-1 Kaderasminn son 10 gün 🥹💕 Çok heyecanlıyım ama aynı zamanda da günler geçmek bilmiyor. Umarım bir an önce sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize🙏🏻❤️ Sizin nişan gelmesi vs. oldu mu? Benim nişan gelmesi vs. hiçbir belirti yok henüz.
Kaderasminn @Ahlas-1 alt tarafa baskı dışında bir belirti yaşamadım sezeryan olucagi için bir belirti olmasın istiyorum sizin normal doğumu