ilooo bende bir sıkıntı olmadı inşallah sizde de olmaz yan etki olarak bebekte yarık damak yarık dudak yaptığı yazıyor ama benim doktorum kaç yıllık doktorum bir sürü doğum yaptırdım 1 defa karşılaştım demişti ben o yüzden kullanmaya devam ettim yine de karar sizin geçmiş olsun şimdiden