37+6. Haftadayım. İdrarda protein çıktı. Doktor sık tansiyon takibi yapmamı önerdi. Normalde günü beklicektik fakat gel yavaş yavaş planlayalım doğumu diyor. Başına gelen var mı başka merak ettim. İdrarda protein çıkması gebelik zehirlenmesi ya da böbreklerle alakalı bi sıkıntıdan oluyormuş.