Kızlar merhaba ben 2 aydır korunmayı bıraktım ve folik aside basladım doktor kontrolunde. 2 aylık olan folik asidim bitti ben bir kutu daha aldım ama sizce direkt devam edeyim mi yoksa doktora mı danısayım ? Gebelik öncesi ilk 3 ay diyorlar ama bilemedim fikirlerinizi almak istiyorum