Mimoxacice https://hizliresim.com/t5lbx98 Merhaba pcos var ovulasyon testlerim böyle çıkıyor. İnnovita kullanıp pcoslu olanlar, ovulasyon testi kullananlar yorumlar mısınız? Pik değil ama koyu çıkıyor, böyle olup gerçek piki görenler var mı?
myangelson Mimoxacice testleri yapmaya devam edin pik yakalayanlar da görmüştüm. Adetlerde çok düzensizlik var mı ? Ben mesela 4 sene önce falan denemiştim ovulasyon farklı markaydi 1 ay boyunca pik gorememistim testler bitmişti bırakmıştım 🥲 ama adetlerim aşırı duzensizdi yani 2-3 ayda bir oluyordum
Sevgiiss Mimoxacice sürekli pik yakında olacak gibi koyu çıkmış. Lh ölçüyor ya bu test . Acaba hormonlarda mı sorun var sürekli koyu çıkıyor
Marshmellom Mimoxacice canım moral bozmak istemem ama benim böyleyken hiç yumurtlama göremedim.belki her insan farklıdır.1 ay diyet yaptım bir sürü şey yaptım gerçi 1 yıldır ilk defa yumurtlama gördüm
Mimoxacice Tsh prolaktin bu tarz şeylere bakıldı normal dendi pcos var düzenli oluyordum oda çok engel değil gebeliğe dendi. İlk deneyimim benimde sürekli böyle çıkması belirsizliğe sürükledi beni. Hiç pik olmayacakmış gibi geliyor artık her gün aynı sonuç
Marshmellom Mimoxacice bende adet düzensizliği yok 28 30 gümde 1 olur doktor pcos dedi zaten baya araştırdım.önce diyetisyenle başladım yumurtlama göremedim yine.sonra bi arkadaş çörekotu bal ve tarçın karıştır dedi kendi denemiş bende tam yumurtlama gününe 3 4 gün vardı bi kere yedim başka yemedim o ay yumurtlama gördüm.birde yumurtlamadan 2 gün önce civan perçemi içmeye başladım.ama hangisinin etkisi var bilmiyorum.siz denemeyin ama ben civan perçemini doktor kontrolünde içtim.eğer kesin sonuç alırsam yazarım sizede