Adetim her zaman düzenlidir hatta gun içerisinde olduğum saat bile bellidir . Gecikmemin olduğu ikinci gün akşam usti kan verdim 2.8 çıktı hep adet olcakmisim gibi Ağrı’da vardı ama bugün 3.gun ve ağrılarımda gtti hic bir adet belirtim yok sebebi nedr acaba burda geç döllenme olabileceğini okumuştum umutlanmakta istemiyorum ama böyle birşey mümkün mü resmen ne dusuncegimi bilemiyrm