Tugceee58 Yaklaşık 2-3 haftadır hareketleri hissediyorum hemen hemen hergün günde 2-3-4 defa hissediyordum ufak ufak dün akşamdan beri hiç Hissetmiyorum sizce normal mi arkadaşlar daha küçük olduğu için inşallah bugün hissederim
Maviniz Tugceee58 kız her zaman çocuk uyanık olmaz uyuyordur o bende bazen hiç hissetmem bazende tepeme cikacak kadar hareketlenir dert etme onu Rabbim sağlıkla kucağına versin😊
Ayse_nrl65 Tugceee58 son 3 aya gel hareket nasıl miş gör 😄😄 şuan böbreklerim ve midem darbelerden dolayı sağlıktan şupe ediyorum 😅😅
Kbraaa19999 Tugceee58 22 haftadayım bende senin gibiyim hafif hareketleri hissediyorum ama henüs elimi karnıma koydugumda sert bir tekmesini hissedemedim keyfi yerindeyse birgün cok hareketli birgün hic hareket etmiyor 🤗bu arada cinsiyetimiz erkek bizim sizin nedir acaba 🙂
Tugceee58 Lagertha46 dün en son 4-5 gibi hissettim sonra hissettm mi hatırlamıyorum ama geceden beri ve sabah 8 de kalktım hala hissedemiyorum inşallah normaldir ya tatlı bişeylerde yiyorum ama yok
Beblj Kızlar sırt üstü yatın biraz bekleyin. Patmaginizda kwrniniza vurun. Ondan tepki bekleyin. Baktıniz bişey yok. Sola dönün. Biz sırt üstü yatınca rahatsiz oluyolarmis. Tepki verir muhakkak🙃
Tugceee58 Beblj ay sabah 8 de uyandım soluma yattım karnıma sürekli dokunuyorum tatlı bişeyler yiyorum yok dur yine tatlı birşeylee yiyip sırt üstü yatayım birde inşallah hareketlenir
Maviyesil0 Bende sadece uzanınca ya da oturunca hissedebiliyorum o da genelde kasıklarımda oluyo onun dışında tık yok normal mi bilmiyorum
Secil1991 Maviyesil0 bana doktorum normal şuan hareketlerini takip etmiyoruz şöyle 800-900 gram olunca hissedersin dedi
Tugceee58 Maviniz Maviniz amin inşallah ya 2 haftadır baya hissediyordum eşim ailen ellerini koyunca onlarda hissediyordu bugün hiç hareket etmedi ister istemez korkuyorum dr a gitsem mi bi diye
Tugceee58 Kbraaa19999 Kbraaa19999 bizimde erkek bugün hiç hissetmiyorum inşallah uyuyordur yada keyfi yerindedir bilmiyorum ya çok huzursuzum
Maviniz Tugceee58 korkma Allah izin verirse bisey olmaz bende de eşim elleyince hiç hareket etmez beyefendi kafasına göre hareket ediyor😂