24+3 deyim alt diş etim sadece orta kısım sızlıyor ve biraz şiş gibi hormanel değişikliklerden olabiliyormuş bu zamana kadar hiç dişle alakalı sıkıntı yaşamadım fazla süt yoğurt peynir tüketirim hiç diş doktoru yüzü görmedim öyle söyleyim korkuyorum azıcık bişey çıkar diye başına gelen oldu mu normal mi yoksa bi doktora görünmem de fayda varmı sizce geçer mi ki düzenli fırçalarım bu arada