Merhabalar 8 haftalık ikiz bebeklere gebeyim tüp bebek tedavi sonucu oldu çok şükür şuanlık herşey yolunda fakat ben ikiz gebelikle alakalı hiçbir şey bilmiyorum deneyimleyen hamile olan annişler varsa sohbete bekliyorum bilgi paylaşımında bulunalım🙏