Merhaba 35 haftalık gebeyim, gebeligimin başından beri idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum, doktorum en sonki tahlilde bakteri olmadığı için ilaç vermedi, ama ilerledi sanırım böbreklerim filan ağrımaya başladı, benim gibi olup doğumda sorun yaşayan var mı ?