Kızlar merhaba bende daha çok yeni hamileyim 6+5 sabaha karşı rüyamda doğum yaptığımı gördüm hatta şu an gittiğim doktora gidiyordum ama doktor birşeyleri ters yapıp beni apar topar başka hastaneye götürüyordu sonrasında güzeller güzeli bir bebek doğurdum fakat doktor hatasıyla yarısı yoktu ve doktorlar beni suçluyordu o kadar korkarak uyandımki saatlerce etkisinde kaldım ağladım eşimede anlatıp onu korkutmak istemedim, insan bimbir şey düşünüyor allahım bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah