Yasemin1408 Merhaba hanimlar transferimin 10. Gunu test yaptim iki embryo transferi olmustum dun gece kan verdim kan sonucum 258.0 sizce deger nasil ve ikiz gebeligim olusmus mu degerlerden anlayan lutfen yazsin cok heyecanliyim💞💞🌸🥰
Aslaninannesi_ Yasemin1408 şuanki değer ile hamilesiniz ama sağlıklı olup olmadığı iki gün sonra verdiğiniz kanla anlaşılır iki kat artarsa sağlıklı gebesiniz demek hayırlı olsun 🌺🙏