Zey_zeyy Geceden beri aynı şiddette regl sancısı gibi bir sancı belime vuruyor. Karnımın içi yine aynı regl huzursuzluğu. Ağrı geçse bile hissedemiyorum. Bel ve alt karın ağrısı.. Kızlar normal mi yaşayanlar var mı
Annegul_00 Zey_zeyy Normaldir diye biliyorum ben aynısını o haftalarda yaşamaya baslamistim ve hala hafif hafif devam ediyor şu an 34.haftadayiz ama doktoruna gidersen bizi de mutlaka bilgilendir☺️
Sahra-28 Benim belim çok ağrıyor hareket ettirmiyor edince de ağrıyor. Bebek karnımda çok kasılıyor çok sertleşiyor karnım benim de 32+4 normal mi bu kasılma ve sertleşmeler yaşayan var mı ?
Gg123 Sahra-28 benim de öyleydi ayrıca kasık agrım fazla oluyordu nst çekti yalancı sancıların var dedi
Sahra-28 Gg123 benim nstde birşey çıkmıyor temiz ama nst bitiyor başlıyor bazen o kadar sertleşiyor ki hareket edip yürümekte zorlanıyorum nasıl geçecek bu