Bende gribim aşırı öksürüğüm var sanki ciğerlerim çıkacak pazartesi doktor kontrolüm var ona sormayı düşünüyordum bol su içip dinleniyorum bende de şeker problemi var kesin değil suyum biraz fazlaymis salı günü şeker yüklemesi var o zamana kadar dikkat etmeye çalışıyorum ayaklarıma vicks sürüp çorap giydim sanki biraz öksürüğüme iyi geldi gibi aralıklı öksürmeye başladım