gzm_42 2 çocuk var bende de henüz küçükler şuan için istemiyorum ama bir de kızım olsun istiyorum ilerleyen yıllarda okula başladik ları zaman falan, ama bilmiyorum bazende yeter 2 tane boşver diye düşünüyorum bakalım benim istemem ile değil tabi, spiral takılı şuan bu ay adet olurken lavaboya ip düşmüş gördüm yani spiral kaymış olmasından şüphe ettim korktum ya olursa falan diye de o yüzden sohbet amaçlı açmış bulundum, kızzz bide bugün test gördüm rüyamda pozitif, ben 2 gebeliği de rüyamda görerek öğrendim 😁😁 hayır olsun inşallah, sizin çocuklar kaç yaşında peki?