caglaoztrk Kıvanç Çağatay Kaan/Kağan Oğuzhan Hangi isim kulağa daha hoş geliyor? Ve bu isimlerde tanıdığınız bebişler varsa sakinlik yaramazlık yorumlarınızı da eklerseniz sevinirim 😂
Hanniballl caglaoztrk kıvanç sanki ılımlı ve sakindi diye hatırlıyorum 😊 bende aren barış meriç yiğit isimlerinde takılı kaldım.. en çok barış ve yiğit arasında kaldık.. barışlar uyumlu oluyor galiba yiğitler nasıl oluyor
Kbraaa19999 caglaoztrk oguzhan ve kaan isimli tanıdıklarım var ne kadar dogru olur bilemem ama cok hareketli oluyorlar 😃
bebeimibeklerken33 caglaoztrk Kaan isminde kimi gördüysem çok yaramaz.. bizim lise sınıfında vardı Kaan diye birisi hiperaktifti. Kıvanç ismi hoş geliyor ama🌟
neslsah-1 Hanniballl Hanniballl kaan tuna yiğenimin ismi güzel isim ama biraz hiperaktif :) bende göktuğ vercem aslında yiğit yda yağız istiyodum eşim istemedi yiğit ismini taşıyan çocuklarda hiperaktif diyolar bilmiyorm bence alakası yok diye düşünüyorm ya :/ kendimi avutayöim bari benm bebeğime verceğim isim içinde aynı şeyi siyolar
Hanniballl caglaoztrk yanında başka isim var mı 😊 bilmiyorum isim seçmek çok zor gerçekten ve bazı isimler gerçekten çok spesifik özelliklere sahip oluyorlar
arsveuras Kaan ismini ben önermiyorum. Çevremde var . Allah başa verme. Yani maşallah Allahım esirgesin daha taşa sığmıyor . 😂
snoopy Kaan ismi çok güzel. Benim de arkadaşımın oğlu, yaramaz mı evet yaramaz ama zeki de aynı zamanda 😁
Hanniballl neslsah-1 tabi huy herkeste farklı olabilir ama yinese ben hic sakin Eymen görmedim ondan dolayı risk almak istemem 😄
neslsah-1 myavocado yağız isminde tanıdığım bi çock var 2 yaşında çok uysal anlamı zaten yiğitle aynı öneri olsun 🥲🤍