nazli_akdu beyazmelegim 26+6 benim de öyle 2. Sezeryan olacağı için ocağa kalmaz ama :) sağlıcakla gelsinler
BetulSahin5444 Anneeadayi Benimde 12 Nisan diyor ama sezeryan da on gün önce alınıyor ya Sanırım 2 Nisan