Rabia_36 Dsedakurt bir paket aldım devlet hastanesinde doğum yaptım acil sezeryan ama kullandırmadılar yara mikrop vs kapmasın diye
minikmucizeemaak Dsedakurt Kanama sürenize bağlı. Ben 1 paket almıştım kanamam 70 75 güne yanın sürdü yetmedi daha sonra yine aldım
Bergamot Dsedakurt kanamaya bağlı. Ben bir paket almıştım, yetmeyince ikinciyi aldık. Daha sonra uzun gece pedi ile devam etmiştim
Bus_er Dsedakurt ben bır paket almıstım 2. Dogumumda da altıgım paket 2 kızımın dogumuna da yettı kanamaya baglı yogun gelmedi pede döndüm
Selma2412- Dsedakurt hastanede için 1 paket aldım canım ama çok fazla kanamam oldu benim yani normal mi bilmiyorum ama hastanede 2 saatte bir degıstım bitti eve gelip 1 paket daha almıştım ben
Kontes001 1 paket aldım. Baya kullanışlıymış . 68 kilo ile doğuma girdim 64 e düştüm bebek çıkınca. M beden almıştım ama l alsam da olurmuş
Hulo2105 Dsedakurt sezaryen oldum ilk önce hastane kendi bezini taktı bana ama resmen 5 beden büyüktü çıkarttım depend taktım 1 paket bitirdim 2. Paketi aldım ondan da 4 tane falan kaldı elimde