kızlar merhaba şu an 15+2 gebeyim, dün değil ondan önceki gün hastaneye gittim onun öncesinde iki gündür kasıklarımda çok ağrı vardı ve hastaneye gideceğim günün sabahında hafif kahverengi akıntım oldu. Dr baktı bebekte herhangi bi sıkıntı yok dedi idrar ve kan ver dedi WC gittim günlük ped vardı bi baktım ful kan iç çamasırıma kadar gelmişti hemen doktorun yanına gittim tekrar alttan baktı rahim ağzın kapalı dedi bebek de şu an iyi yatışını verelim dedi hiçbir şekilde kalkma ful uzan dedi Progeston ilaç verdiler iğne yaptılar serum falan kanamam hemen kesildi zaten kahverengiye döndü ve çok azdı dün de taburcu oldum, evde aynı şekilde dinlen sadece WC ve yemek için kalk dedi doktorum Progeston da yazdı zaten, dün de kahverengiydi az önce uyandım WC gideyim dedim bi baktım baya kan gitti, yaşayan var mı bu durumu normal mi içimde kalanlar mı gitti çok korkuyorum ilk gebeliğim