Busrra06_ Fahriyeslmn Daha zamanımız var ve kış bebekler için olan kıyafetler yeni yeni cikiyor sanırım bundan sonra almak daha mantikliymis😊
esdemiralay Busrra06_ Ayy keşke öyle olsaaa 🥹 her gün bekliyorum ama daha gelen giden yok bugün kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor 40 a kadar beklerim sonra alırım demişti. Suni sancı deneyeceğim ilk onun için gün alacağım artık
Busrra06_ Gizem-1009 ilk zamanlar bana da çok yavaş geçti ama 2. Trimester çok hızlıydı bundan sonrası nasıl geçecek bakalim 😊
Busrra06_ esdemiralay ilk gebeliginiz mi? Bugün belli olur o zaman nst ye göre falan son dönemlerinde böyle bir heyecani oluyor 🫠
esdemiralay Busrra06_ Evet canım ilk 🥹 her gidişimde çok heyecanlı gidip aynı şekilde geri dönüyorum yaa çok moralim bozuluyor sancı falan da çıkmıyor zaten ağrım da yok anlamadım
Parlaparla Busrra06_ Sağlıkla gelsin yavrunuz Bu arada 30 Aralık görünüyor dediniz ama belki yeni yılın ilk bebeği de olabilir mi dersiniz?❤️😍 Çok heyecanlı
Busrra06_ esdemiralay hayırlısı olsun ilk doğumda oluyormuş böyle şeyler açılma falan da hemen olmayabiliyormus