Sibelemre Halsizlik her tarafımda ağrılar ve ara ara şancı sanki adet olcam aynı öyle oluyo sizdede oluyormu 🤔
Fatmanur1204 Sibelemre bende de oluyor öyle doktora söyledim yarım saatte bir tekrarlarsa direk hastaneye git dedi ama ara ara oluyorsa kuşak bağla oraya hafifletir dedi bende 30+3 um geçmiş olsun çok 🥰
Sibelemre Fatmanur1204 ana çok kötüyüm ya dünden beri hastane de çok uzak yol tutuyo diye gitmek istemiyorum haftaya kontrolüm var anca o zaman giderim bu arada sağol size de geçmiş olsun cnm