Dnzaly Kızlar adetim bugün 2 gün geçikti normalde hep günü gününe olurum 2 inci çocuğu istiyorduk sizde hamile ola bilir miyim karnımda arada bi ağrıyor adet olacakmış gibi
Kumsal28 ebruucccicek varsa çıkar ama geç döllenme olmadıysa , benim adetim normalden bugündu ama ben dün test yaptım pozitif yarın kan vericem